نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اصغرزاده: برای حل مشکل شهرداری ارومیه وکیل گرفتیم|فدراسیون والیبال از پول بلوکه شده بدهی ما را پرداخت کند

  • کد خبر: ۹۹۰۸۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
اصغرزاده: برای حل مشکل شهرداری ارومیه وکیل گرفتیم|فدراسیون والیبال از پول بلوکه شده بدهی ما را پرداخت کند
مدیرعامل پیشین باشگاه شهرداری ارومیه می گوید:ارومیه همیشه میزبان شایسته‌ای در والیبال بود و من فکر می‌کنم که کنفدراسیون والیبال آسیا نیز بر این واقعیت مهر تایید زده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رسول اصغرزاده رئیس شورای استانی و عضو شورای شهر ارومیه درباره مشکلات تیم والیبال این شهر گفت: مشکلات به وجود آمده بین مربیان و بازیکن ایتالیایی با تیم شهرداری مربوط به ۵، ۶ سال پیش است که به اعتقاد من دفاع خوبی از موقعیت تیم شهرداری نشده است. چرا که یادشدگان رقمی معادل ۱۹۳ هزار یورو از ما گرفته اند و به بهانه کریسمس و سال نوی مسیحی ارومیه را ترک کرده اند تا برگردند، اما بدقولی کردند. اکنون وکلای ما با مدیران ورزشکاران ایتالیایی سرگرم رایزنی و مذاکره هستند و امید دارم که مشکل برطرف شود.
اصغرزاده که زمانی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه نیز بود، اضافه کرد: وظیفه فدراسیون والیبال در این زمینه سنگین است. تا آنجا که می‌دانیم فدراسیون بین المللی بخشی از منابع مالی فدراسیون والیبال را بلوکه کرده است. پیشنهاد می‌کنیم که آقای داورزنی پا پیش بگذارند و از منابع که یاد کرده ایم، بدهی مردان ایتالیایی را پرداخت کند و ما نیز معادل آن پول را به حساب فدراسیون واریز خواهیم کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: شهرداری با خون دل تیمداری می‌کند تا جایگاه والیبال در این شهر حفظ شود و من فکر می‌کنم که فدراسیون والیبال باید در قبال استان‌هایی مانند مازندران، آذربایجان غربی و تهران با مسئولیت پذیری بیشتری همراهی داشته باشد.
اصغرزاده درباره عملکرد تیم شهرداری در لیگ برتر امسال گفت: در نیم فصل اول تیم ما در رده دوم جدول است، اما فشردگی مسابقات و رفت و آمد‌های پیاپی تیم‌ها به شهر‌های مختلف و استفاده از بازیکنان کلیدی در مسابقات لیگ ملت‌ها المپیک، جام باشگاه‌های آسیا سبب شد که بازیکنان تراز اول تیم‌ها از جمله شهرداری ارومیه دچار آسیب و خستگی مفرط شود. حدس من بر این است که تیم شهرداری در پلی آف، چهره واقعی خود را نشان خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->